Az Aston Martin luxusautó gyártó 1349 autót adott el az idei harmadik negyedévben, 104 százalékkal többet az egy évvel korábbinál, ami jórészt a tavaly júliusban piacra dobott első sportautója, a DBX iránti keresletnövekedésnek köszönhető.

Fotó: Shutterstock

A 108 éve alapított brit cég csütörtökön azt közölte, hogy az adózás előtti negyedéves vesztesége 97,9 millió fontra (134 millió dollárra) nőtt az egy évvel korábbi 80,5 millió fontról.

A bevétel 92 százalékkal, 237,6 millió fonta ugrott.

A járműgyártó működési vesztesége 69,8 millió fontról 30,2 millió fontra mérséklődött.

Az 1913-ban alapított Aston Martin részvényeivel 2018 októberében indult meg a kereskedés a londoni tőzsdén. Csütörtökön, közel egy órával a kereskedés kezdete után az árfolyama 2,6 százalék pluszban állt.

Nagyon ajánlja a Ferrarit a Morgan Stanley

Emeli idei EBITDA-előrejelzését a Ferrari, miután jól sikerült a harmadik negyedéve. Benedetto Vigna, a sportkocsi-gyártó nemrégen kinevezett vezérigazgatója szerint megrendeléseik rekordszintre emelkedtek világszerte, különösen Kínában és az Egyesült Államokban.