BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Sportautója repítette az Aston Martint

A bevétel 92 százalékkal ugrott meg.

Az Aston Martin luxusautó gyártó 1349 autót adott el az idei harmadik negyedévben, 104 százalékkal többet az egy évvel korábbinál, ami jórészt a tavaly júliusban piacra dobott első sportautója, a DBX iránti keresletnövekedésnek köszönhető.

Fotó: Shutterstock

A 108 éve alapított brit cég csütörtökön azt közölte, hogy az adózás előtti negyedéves vesztesége 97,9 millió fontra (134 millió dollárra) nőtt az egy évvel korábbi 80,5 millió fontról.

A bevétel 92 százalékkal, 237,6 millió fonta ugrott.

A járműgyártó működési vesztesége 69,8 millió fontról 30,2 millió fontra mérséklődött.

Az 1913-ban alapított Aston Martin részvényeivel 2018 októberében indult meg a kereskedés a londoni tőzsdén. Csütörtökön, közel egy órával a kereskedés kezdete után az árfolyama 2,6 százalék pluszban állt.

Nagyon ajánlja a Ferrarit a Morgan Stanley

Emeli idei EBITDA-előrejelzését a Ferrari, miután jól sikerült a harmadik negyedéve. Benedetto Vigna, a sportkocsi-gyártó nemrégen kinevezett vezérigazgatója szerint megrendeléseik rekordszintre emelkedtek világszerte, különösen Kínában és az Egyesült Államokban.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.