A TikTok szerdai bejelentésével nem csak a hirdetők, a tartalomgyártó felhasználók is kaszálhatnak.

New,York,,Usa,,February,9,,2021:,A,Picture,Of,The
New York, USA, February 9, 2021: A picture of the TikTok download screen on Google Play Store on an Android phone, with the Tiktok website on the background
TikTok Pulse Premiere néven új szolgáltatást nyújt a cég, amellyel a hirdetők és a felhasználók is kaszálhatnak.
Fotó: Rustam Kholov

A kínai cég egy olyan terméket dob piacra, amely

lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy a prémiumfelhasználók tartalmai mellé reklámokat tegyenek, és az ezekből származó bevételek felét megosszák a tartalomgyártókkal.

A Pulse Premiere nevű szolgáltatást elsőként a Buzzfeed, a DotDash Meredith, az NBCUniversal, az UFC és a WWE márka használja, így május 4-től az ő hirdetéseik jelennek meg a prémium-tartalomgyártók oldalain, amelyek nagyjából a bejegyzések 4 százalékát teszik ki.

A TikTok márciusi közlése alapján havi 150 millió aktív felhasználóval büszkélkedhet az Egyesült Államokban, ami szűk három év alatt 50 százalékos növekedés – írta meg a Reuters

A vállalat a húzásával a hirdetőket és a felhasználókat is érdekeltebbé teheti abban, hogy harcoljanak a TikTok betiltása ellen. A ByteDance tulajdonában található TikTokra ugyanis egyre nagyobb nyomás nehezedik Washingtonban, beleértve az alkalmazás esetleges kongresszusi betiltását. A törvényhozók attól tartanak, hogy az amerikai felhasználói adatok a kínai kormány kezébe kerülhetnek. Ezzel nemcsak az Egyesült Államok, hanem az és Japán is hasonlóan van. Amerikában már több állam blokkolta az alkalmazást. Ebből tanulva a vállalat intézkedéseket tett azért, hogy ezeket elkerülje az unióban.

Új felmondási őrület hódít a TikTokon – ilyen hatással lesz a munkaerőpiacra

A TikTok fiatal felhasználóinak többsége digitális bennszülöttként nőtt fel, számukra teljesen természetes, hogy a reggeli turmixjuktól kezdve a diplomaosztójukig minden kisebb és nagyobb életeseményt megosztanak a közösségi portálon. Ennek a néha már zavarba ejtő részletességnek a legújabb őrülete az, hogy a felmondásukat posztolják. A jelenség neve: #quittok, és kérdés, miként reagálnak rá hosszú távon a munkaadók.