Az okostelefonok piaca után úgy tűnik, a Xiaomi az elektromos autók piacát is felforgatja, legalábbis erre utal a kínai vállalat SU7 nevű szedánjának sikertörténete. Ahogy az okostelefonok piacán is a megfizethető modellek piacának meghódítása után mozdult el a felsőkategóriás telefonok felé, úgy az elektromos autók piacán is hasonló stratégiát követ.
Miután a Xiaomi SU7 alapváltozata sikert aratott, tavaly októberben bemutatták a jármű luxusváltozatát is, a SU7 Ultrát, mely a tervek szerint egyfajta árukapcsolással a cég szintén Ultra nevű csúcstelefonjával érkezik a kereskedőkhöz, ráadásul sokkal olcsóbban, mint az októberi bejelentéskor hirdetett előrendelési ár – írja a Reuters.
A SU7 Ultra azért így sem lesz olcsó, 529 900 jüanba (közel 28 millió forint) fog kerülni,
ám ez még így is jóval kevesebb, mint az októberben hirdetett 814 900 jüan (közel 43 millió forint).
A SU7 alapváltozatából tavaly 135 ezer fogyott, az Ultrából azonban ennél jóval kevesebbet tervez eladni a Xiaomi, a tervek szerint 10 ezer eladás az idei cél. Az árat csütörtökön a cég alapítója, Lej Jun jelentette be. Idén a Xiaomi a sima SU7-ből is növelni szeretné az értékesítéseket, nem is kevéssel, hiszen a cél 300 ezer eladott autó a modellből.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.