Egy gépnyi utas várja 18 órája Spanyolországban, hogy hazajussanak húsvétra. Az eredetileg 2025. április 18-án 20:15-kor Madridból Budapestre induló W6 2372 számú Wizz Air-járat utasait a légitársaság óránként tájékoztatta, hogy a gép késik. Öt óra várakoztatás után kiderült, hogy a gép műszaki okok miatt nem tud felszállni – írta az Utazómajom.
Ezután éjjel 2:00-kor érkezett a következő hír, miszerint a gép az eredetileg tervezett időpontnál 16 órával később, 12:30-kor fog indulni. A poggyászok felvétele után az utasoknak egyéni úton kellett a Wizz Air által biztosított szállodába eljutniuk. Ekkora már hajnal 3 óra volt. Rövid alvás után a transzfer reggel 10:30-kor indult a repülőtérre. Ezután újra be kellett csekkolni és feladni a poggyászokat.
A Wizz Air az Utazómajom kérdésére a következő közleményt küldte:
„A Wizz Air Budapestről Madridba tartó járatát teljesítő repülőgépet út közben villámcsapás érte. Az utasok, a személyzet és a repülőgép biztonsága minden esetben elsődleges, ezért landolás után a repülőgépnek kötelező felülvizsgálaton kell átesnie, amely előre nem látható okok miatt elhúzódott, illetve a személyzet rendkívül szigorúan szabályozott munkaideje is lejárt.
A Wizz Air többször is értesítette az utasokat a foglaláskor megadott elérhetőségeken, emellett három alkalommal ételutalványt küldött, valamint szállodai szobafoglalást is felajánlott, az ezzel kapcsolatos utazási költségeket pedig utólag megtérítik. Mivel a szállodai foglalással többen sem éltek, a légitársaság ezúton is kéri, hogy részesítsék előnyben a közvetlen jegyfoglalást, mert csak a foglalási rendszerben megadott elérhetőségekre tudnak értesítést küldeni.
A járattal kapcsolatos legújabb információkról folyamatosan értesítjük az utasokat.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.