Óriási ügyfélelégedettségi programot indít a Wizz Air, melynek keretében a következő három évben 14 milliárd eurót költ az ügyfélélmény javítására, járatok pontosságának és szolgáltatásoknak a javítására és az innovációra – közölte csütörtökön a légitársaság.
A Cstomer First nevet viselő program négy fő elemből áll a Wizz Air szerint, ezek a termék, az ár, a szolgáltatás és a kommunikáció. Így a program keretében a légitársaság a legmodernebb technológiák bevezetésére, a járatok pontosságának javítására és az ügyfélszolgálat fejlesztésére is jelentős összegeket fordít.
A közlemény szerint a légitársaság több mint 300 új, a legmodernebb Airspace kabinbelsővel felszerelt repülőgépre adott le rendelést, így a légitársaság az iparág egyik legfiatalabb, legbiztonságosabb és legüzemanyag-hatékonyabb flottáját üzemelteti. A Wizz Air mára már nemcsak Európában, de Afrikában, Közép-Ázsiában, Kelet-Ázsiában és a Közel-Keleten is terjeszkedik, az hosszú távú járatokat teljesíteni képes Airbus A321 XLR gépek segítségével pedig alacsony árú interkontinentális utakat kínál izgalmas új úti célokra.
Az árak tekintetében a légitársaság továbbra is törekszik az átláthatóságra, a rejtett költségek mellőzésére, miközben a gyakori utazóknak a WIZZ Discount Club és az okos tagsági bérletek biztosítanak további kedvezményeket.
A közlemény szerint a légitársaság folyamatosan dolgozik azon, hogy minimalizálja a járattörlések számát és gyors megoldást kínáljon utasai számára, ezért mesterséges intelligenciát is alkalmaz a repülésüzemeltetési központban. Mint írják, a Wizz Air járatteljesítési rátája iparági szinten kiemelkedő, 99,5 százalékos, de menetrendi zavar esetén Amelia, a légitársaság virtuális asszisztense hívja fel az érintett utasokat naprakész információkkal.
A jogos kompenzációs igényeket a Wizz Air 7 napon belül feldolgozza, a jegy árát pedig 24 órán belül visszatéríti.
A légitársaság az információk elérését és a kapcsolatfelvételt is könnyebbé teszi az utasok számára a Súgóközpont megújításával és az emelt díjas ügyfélszolgálati szám megszüntetésével. A Wizz Air alkalmazásában idén nyáron indul a MyJourney funkció, amely valós idejű frissítésekkel segíti az utasokat, akik így az alkalmazáson keresztül, e-mailben, és sms-ben is értesülhetnek a járatokkal kapcsolatos tudnivalókról.
Yvonne Moynihan, a Wizz Air vállalati és ESG igazgatója így fogalmazott: „Ma új fejezet kezdődik, amikor bemutatjuk a Customer First Compasst – az elkötelezettségünk jelképét, hogy az utasainkat tegyük az abszolút középpontba. Ez nem csupán egy keretrendszer, hanem egy szemléletváltás abban, hogyan gondolkodunk, cselekszünk és szolgáltatunk a vállalat minden szintjén. A földön és a levegőben is minden döntésünket mostantól az utasaink igényei vezérlik. A termék, az ár, a szolgáltatás és a kommunikáció azok a területek, ahol utasaink leginkább érzékelik majd a változást. Nem egyszerűen fejlesztünk – innoválunk, beruházunk és újraalkotjuk az utazás élményét. Ez csak az első lépés egy izgalmas úton, amelyen továbbra is utasainkkal közösen haladunk, a Customer First Compass iránytűjét követve.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.