A Revolut az autósport világában is felbőgeti a motort
A partnerség két prémiummárkát egyesít, központi eleme, hogy új módokat kínáljon a Forma–1-rajongók számára a sporttal való kapcsolódásra a versenyhétvégéken. A Revolut Business széleskörűen integrálódik a csapat pénzügyi műveleteibe: zökkenőmentes fizetési megoldásokat kínál majd a csapat merchandise-termékeihez – írta meg az Origo.
A bejelentéssel kapcsolatban Nik Storonsky, a Revolut elnök-vezérigazgatója a következőt emelte ki:
Ahogy a Revolut továbbra is kihívást intéz a globális pénzügyi szektorban a status quo ellen, az Audi leendő F–1 csapata ugyanezt fogja tenni az autósportban is.

Jonathan Wheatley, a leendő Audi F1-csapat főnöke hozzátette: „Ez egy stratégiai szövetség, amely a motorsport konvencióinak megkérdőjelezésére jött létre.”
A fintech cég közleményéből az is kiderül, hogy a partnerség jelentős lépés a Revolut számára, amely globálisan gyors ütemben halad a 100 millió ügyfél felé. Az elmúlt 12 hónapban jelentős innovációkat vezetett be pénzügyi és életmód-szolgáltatások terén, miközben rekordnövekedést ért el világszerte, és Európa legértékesebb magántulajdonban lévő technológiai vállalatává vált. A teljes cikket ide kattintva olvashatja el.


