A partnerség két prémiummárkát egyesít, központi eleme, hogy új módokat kínáljon a Forma–1-rajongók számára a sporttal való kapcsolódásra a versenyhétvégéken. A Revolut Business széleskörűen integrálódik a csapat pénzügyi műveleteibe: zökkenőmentes fizetési megoldásokat kínál majd a csapat merchandise-termékeihez – írta meg az Origo.
A bejelentéssel kapcsolatban Nik Storonsky, a Revolut elnök-vezérigazgatója a következőt emelte ki:
Ahogy a Revolut továbbra is kihívást intéz a globális pénzügyi szektorban a status quo ellen, az Audi leendő F–1 csapata ugyanezt fogja tenni az autósportban is.
Jonathan Wheatley, a leendő Audi F1-csapat főnöke hozzátette: „Ez egy stratégiai szövetség, amely a motorsport konvencióinak megkérdőjelezésére jött létre.”
A fintech cég közleményéből az is kiderül, hogy a partnerség jelentős lépés a Revolut számára, amely globálisan gyors ütemben halad a 100 millió ügyfél felé. Az elmúlt 12 hónapban jelentős innovációkat vezetett be pénzügyi és életmód-szolgáltatások terén, miközben rekordnövekedést ért el világszerte, és Európa legértékesebb magántulajdonban lévő technológiai vállalatává vált. A teljes cikket ide kattintva olvashatja el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.