A Penny Németországban megszünteti az online élelmiszer házhozszállítási szolgáltatását, mivel a vásárlók érdeklődése visszaesett a koronavírus-járvány lecsengése után. A németországi Penny a fizikai boltokra koncentrál a jövőben.
A német élelmiszer-kiskereskedelemben az online értékesítés aránya 2024-ben mindössze három százalék körül alakult, így érthető a cég döntése. A vállalat egyben megszüntette a szolgáltatást nyújtó partnerrel, a Wolttal történő együttműködést a nyugat-európai országban.
A Penny online házhozszállítása jelenleg több országban is elérhető, Magyarországon több mint 40 településen vehető igénybe a Foodora közreműködésével, míg Csehországban a Wolttal együttműködve több városban működik. Emellett lehetőség van online rendelésre Olaszországban, Romániában és Ausztriában.
A német sajtóban megjelent hírek nem szóltak arról, hogy a cég más országban is hasonló lépésre készülne, ugyanakkor tekintettel arra, hogy mégiscsak kvázi az anyacég hozta meg a döntést, bőven benne lehet a pakliban, hogy további piacokon, amelyeknél hasonló a tendencia, ugyancsak a házhozszállítás megszüntetéséről határoznak majd a jövőben.
Újratervezés előtt a MediaMarkt: fordulóponthoz érkezett Európa műszaki óriása – itt a kínai kérő
Kínai vevő tűnt fel a MediaMarkt anyavállalata körül: a JD.com előrehaladott tárgyalásokat folytat a Ceconomy megvásárlásáról. Bár a hír felkavarta az állóvizet, a valódi kérdés az, milyen állapotban van ma az egyik legismertebb európai elektronikai lánc, és vajon miért lehet vonzó célpont egy keleti technológiai óriás számára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.