BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Felfutást vár a Generali

A Generali-Providencia Biztosító 2002-ben az egész család személybiztosítását nyújtó módozattal, internetes ügyfélszolgálattal és esetleg világhálós életbiztosítással lép piacra - jelentették be a társaság tájékoztatóján. Pálvölgyi Mátyás elnök-vezérigazgató szerint stratégiai céljuk portfóliójukban az élet díjbevételek arányának javítása (ez az elmúlt két évben 24-ről 27,5 százalékra nőtt) a vagyon ág (31,8 százalék) megtartása és az autós üzletág (40,7 százalék) visszaszorítása mellett.

Az elnök szerint 2002-ben a folyamatos díjú életbiztosítások bevételei az inflációt jelentősen meghaladva nőnek majd a teljes biztosítási piacon, míg az egyszeri díjas szerződések bevételei volatilisek maradnak. Emlékezetes: az idén ősszel az életág 4,8 százalékkal esett vissza nominálisan is a szektorban.

A Generali a harmadik negyedévben 52,43 milliárdos díjbevétellel zárt, amiből 14,42 milliárd forintot köszönhettek az életbiztosításoknak és 38,01 milliárdot a vagyoni módozatoknak. Pálvölgyi szerint az utóbbi két területen ez évben növelik piaci részesedésüket, az életbiztosításoknál pedig a szektor átlagához közeli mértékben gyarapodnak majd.

A Generali és a Providencia 1999 végi egyesülésekor mért 16,8 százalékos piaci részesedésük a teljes díjra vetítve az idén őszre 17,2 százalékra nőtt, s az év végére további erősödést vár a cég. Kár- és szolgáltatáshányada viszont stagnált az elmúlt három évben. A "kötelezőnél" november végéig ügyfélköre 1 százaléka, 6500 fő mondta fel szerződését. Lakásbiztosítási szerződésszáma 350 ezer, díjbevétele ebből 6,5 milliárd forint lehet az idén a 33-34 milliárdos forgalmú teljes piacon. A biztosító lakáspiaci részesedése a díjra vetítve 19 százalékra nőtt a 1999. évi 15,2 százalékról.

A Generali-Providencia Biztosító 2002-ben az egész család személybiztosítását nyújtó módozattal, internetes ügyfélszolgálattal és esetleg világhálós életbiztosítással lép piacra - jelentették be a társaság tájékoztatóján. Pálvölgyi Mátyás elnök-vezérigazgató szerint stratégiai céljuk portfóliójukban az élet díjbevételek arányának javítása (ez az elmúlt két évben 24-ről 27,5 százalékra nőtt) a vagyon ág (31,8 százalék) megtartása és az autós üzletág (40,7 százalék) visszaszorítása mellett. Munkatársunktól-->

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.