BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Allianz HB: új életági termékek

Az Allianz Hungária Biztosító Rt. új életbiztosítási termékekkel jelent meg a piacon, s fokozatosan növelni kívánja részesedését ebben a piaci szegmensben is. Az elmúlt évben többek között bevezették a gépkocsi-felelősségbiztosításhoz kapcsolható kiegészítő élet- és baleset-biztosításukat, amelyből 2003 első két hónapjában már nyolcezer szerződést kötöttek.

Az Allianz Hungária Biztosító Rt. az életbiztosítási ágazatban is fokozatosan növelni kívánja részesedését - mutatott rá Kozek András ügyvezető igazgató múlt pénteki sajtótájékoztatóján. A hazai piacvezető az elmúlt évben vezette be a gépkocsi-felelősségbiztosításhoz kapcsolható kiegészítő élet- és baleset-biztosításukat, amelyből már egymilliárd forint értékű díjbevétel folyt be. Legújabb termékük, a Prémium életbiztosítás a megnövekedett átlagéletkorhoz, a felgyorsult életritmushoz próbál igazodni, s mint elhangzott: versenyképes hozamot ígérnek a befektetési alapokkal szemben is.

Az európai uniós csatlakozást követően - legalábbis a korábbi portugál, spanyol tapasztalatok szerint - az életszínvonal emelkedésével párhuzamosan nő a biztosításokra fordított összeg is, jóllehet a két országban az egy főre jutó biztosítási díj a csatlakozás időpontjában már eleve 30-50 százalékkal magasabb volt, mint hazánkban - hangsúlyozta Sípos József kommunikációs igazgató. Az elkövetkező években a biztosítási díjak és a kárkifizetések is 5-6-szorosára nőttek, ám a szerződések száma csupán 2-2,5-szeresére. Mindez azt jelenti, hogy egy szerződésre a csatlakozás előttihez képest legalább 2-2,5-szeres fedezet jut, azaz nő az emberek életszínvonala, s ezzel párhuzamosan nagyobb fedezetre lesz majd szükség az értékek pótlására is- tette hozzá.

Az EU-csatlakozásra felkészülve az Allianz Hungária július 1-jétől átalakítja üzletkötői rendszerét, és - európai életpályát kínálva nekik - érdekeltségi rendszert alakítanak ki számukra. Ezzel hosszú távon biztosítják a vállalkozó megélhetését, persze megfelelő teljesítmény esetén - hangsúlyozta Kálózdi Tamás cégvezető. Hasonlóan a német anyacéghez - amely tízezer biztosítási ügynökkel áll szerződéses kapcsolatban, akik Allianz-logó alatt értékesítenek és szolgáltatnak -, az Allianz Hungária is arra törekszik, hogy az ügyfelek minden, biztosítással, megtakarítással, adókedvezménnyel és nyugdíj-előtakarékossággal kapcsolatos problémájukkal a társaság biztosítási tanácsadóihoz forduljanak.

Az idei tervek közé tartozik, hogy a digitális kárrendezést az ország 600 autószervizére kiterjesztik, így az autósoknak a társaság teljes mértékben elektronikus úton intézi el az ügyeit. (FB)



Google News Világgazdaság
A legfrissebb hírekért kövess minket a Világgazdaság.hu Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.