BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Allianz HB: új életági termékek

Az Allianz Hungária Biztosító Rt. új életbiztosítási termékekkel jelent meg a piacon, s fokozatosan növelni kívánja részesedését ebben a piaci szegmensben is. Az elmúlt évben többek között bevezették a gépkocsi-felelősségbiztosításhoz kapcsolható kiegészítő élet- és baleset-biztosításukat, amelyből 2003 első két hónapjában már nyolcezer szerződést kötöttek.

Az Allianz Hungária Biztosító Rt. az életbiztosítási ágazatban is fokozatosan növelni kívánja részesedését - mutatott rá Kozek András ügyvezető igazgató múlt pénteki sajtótájékoztatóján. A hazai piacvezető az elmúlt évben vezette be a gépkocsi-felelősségbiztosításhoz kapcsolható kiegészítő élet- és baleset-biztosításukat, amelyből már egymilliárd forint értékű díjbevétel folyt be. Legújabb termékük, a Prémium életbiztosítás a megnövekedett átlagéletkorhoz, a felgyorsult életritmushoz próbál igazodni, s mint elhangzott: versenyképes hozamot ígérnek a befektetési alapokkal szemben is.

Az európai uniós csatlakozást követően - legalábbis a korábbi portugál, spanyol tapasztalatok szerint - az életszínvonal emelkedésével párhuzamosan nő a biztosításokra fordított összeg is, jóllehet a két országban az egy főre jutó biztosítási díj a csatlakozás időpontjában már eleve 30-50 százalékkal magasabb volt, mint hazánkban - hangsúlyozta Sípos József kommunikációs igazgató. Az elkövetkező években a biztosítási díjak és a kárkifizetések is 5-6-szorosára nőttek, ám a szerződések száma csupán 2-2,5-szeresére. Mindez azt jelenti, hogy egy szerződésre a csatlakozás előttihez képest legalább 2-2,5-szeres fedezet jut, azaz nő az emberek életszínvonala, s ezzel párhuzamosan nagyobb fedezetre lesz majd szükség az értékek pótlására is- tette hozzá.

Az EU-csatlakozásra felkészülve az Allianz Hungária július 1-jétől átalakítja üzletkötői rendszerét, és - európai életpályát kínálva nekik - érdekeltségi rendszert alakítanak ki számukra. Ezzel hosszú távon biztosítják a vállalkozó megélhetését, persze megfelelő teljesítmény esetén - hangsúlyozta Kálózdi Tamás cégvezető. Hasonlóan a német anyacéghez - amely tízezer biztosítási ügynökkel áll szerződéses kapcsolatban, akik Allianz-logó alatt értékesítenek és szolgáltatnak -, az Allianz Hungária is arra törekszik, hogy az ügyfelek minden, biztosítással, megtakarítással, adókedvezménnyel és nyugdíj-előtakarékossággal kapcsolatos problémájukkal a társaság biztosítási tanácsadóihoz forduljanak.

Az idei tervek közé tartozik, hogy a digitális kárrendezést az ország 600 autószervizére kiterjesztik, így az autósoknak a társaság teljes mértékben elektronikus úton intézi el az ügyeit. (FB)



Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.