A bolgár DSK bank bemutatta az új centralizált informatikai rendszerét, aminek köszönhetően a bankfiókokban és a központban végzett összes tranzakció azonnal történik - adta hírül a bolgár Pari napilap. A hitelintézet naponta 150 ezer ügyfelet szolgál ki, míg a tranzakciók száma meghaladja a 2,5 milliót.
Az új it-rendszernek köszönhetően a hitelintézetnél lehetővé válik, hogy az ügyfeleket egy ablaknál szolgálják ki az összes felmerülő igényükkel kapcsolatban. Az informatikai beruházást 2000-ben kezdte el a DSK, ám az események igazából azt követően gyorsultak fel, hogy az OTP Bank tavaly októberben részesedést szerzett a bolgár bankban. A DSK-nak jelenleg több mint 3,5 millió ügyfele van, akiknek 6,5 millió betéti és 500 ezer hitelszámlájuk van. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.