Pénz- és tőkepiac

CIB: több mint 300 ezer netbanki ügyfél

Eddig több mint háromszázezer ügyfél választotta a CIB Bank internetbanki szolgáltatását: szeptember végén 268 ezer lakossági, és 51 ezer vállalati ügyfelet tartott nyilván a hitelintézet – hangzott el a bank mai sajtótájékoztatóján.

A tájékoztatón elhangzottak szerint a CIB Bank lakossági megbízásainak 80 százaléka az interneten keresztül zajlik, és a lakossági ügyfelek nagyjából fele szerződött már internetbanki szolgáltatásra.

Lamboy Judit, a bank lakossági üzletágának vezetője szerint a CIB Internet Bank sikerének egyik titka a széles körű, folyamatosan bővülő szolgáltatásokban rejlik: az ügyfelek több mint 70 funkció segítségével intézhetik banki, befektetési és lízing ügyleteiket.

Ami pedig az új szolgáltatásokat illeti: a vállalati ügyfelek már indíthatnak valós idejű belföldi forint (VIBER) utalásokat is, emellett szintén elérhetővé válik a gépjármű biztosítások kötésének és átkötésének indítása. A bank az idén tervezi az elektronikus számlakezelés bevezetését a Díjnettel együttműködésben, ennek a funkciónak jelenleg a tesztelése zajlik.

CIB Bank internetes bankolás ügyfelek
Kapcsolódó cikkek