BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Kevesebbet panaszkodtunk a bankokra, biztosítókra

Az első fél évben 9,9 százalékkal csökkent a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletéhez (PSZÁF) érkező beadványok és megkeresések száma az előző fél évhez viszonyítva, a pénzügyi szervezetekhez érkező panaszok száma pedig 1,2 százalékkal nőtt, vagyis gyakorlatilag stagnált.

A felügyeleti beadványok száma (3168) a PSZÁF jelentése szerint 2010. második fél évéhez viszonyítva 26,4 százalékkal mérséklődött, ami a két legnagyobb részesedéssel bíró pénzpiaci és biztosítási szektort érintette jelentősen. Az előbbi esetében a csökkenés mértéke közel 22 százalék volt, míg az utóbbinál a 34 százalékot is meghaladta.

A pénztári szektorra érkezett beadványok száma növekedett ugyan az előző fél évhez képest, de darabszámuk a vizsgált időszakban nem tekinthető jelentősnek. A PSZÁF-hoz érkezett összes fogyasztói beadvány 63 százalékát a pénz- és tőkepiaci szektorral kapcsolatos beadványok tették ki. Az első fél évben leginkább a szolgáltatás minőségével, az elszámolások, megbízások teljesítésével és az egyéb ügyviteli hibákkal összefüggő beadványokkal fordultak a felügyelethez az ügyfelek, ezek együttesen az öszszes beadvány mintegy felét tették ki.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.