Leválasztja kínai üzletágát a KFC, a Pizza Hut és a Taco Bell anyavállalata, a Yum Brands. A hírnek örülnek a befektetők, a részvények árfolyama több mint 4 százalékkal ugrott meg a New York-i tőzsdén a nyitás előtti kereskedésben a bejelentést követő percekben. A Yum Brands a külföldi cégek között valaha valóságos sikersztori volt Kínában, de az elmúlt években nem igazán tudott labdába rúgni. Ez jól mutatja, hogy milyen nehéz dolguk van a külföldi vállalatoknak Kínában, mert nagyon összetett a piac. A vállalat 6900 éttermet működtet Kínában – csaknem minden ötödik érdekeltsége ott van –, ebből 4900 KFC, a többi Pizza Hut. A kínai üzletág leválasztása jövőre zárulhat le, egy külön tőzsdei cég lesz. A Yum China jogdíjat fizet majd anyavállalatának a bevétel arányában.