Hatmilliárd forintot fordít 2017-ig a K&H digitális megoldások fejlesztésére – közölték a hitelintézet sajtótájékoztatóján. Az internetes banki szolgáltatások igénybevétele folyamatosan nő, évente 10 százalékkal emelkedik az ügyfelek száma, az idén márciusban a K&H-s bankszámla-tulajdonosok 80 százaléka rendelkezett már internetbankos hozzáféréssel. A mobilbankot használók száma is folyamatosan nő. A bank ezért is megújította elektronikus felületeit: frissítették a bank internetes honlapját, az e-bankhoz pedig mobil tokent fejlesztettek ki. Azok az ügyfelek, akik ennek segítségével lépnek be a netbankba, 10 millió forintig végezhetnek el tranzakciókat. A mobilbank is megújult, az új, biztonságosabb alkalmazás a korábbival ellentétben már nem csak 50 ezer, hanem egymillió forintos limitig teszi lehetővé az utalásokat. Az új mobilbankban a bankkártyát limitjét is egyszerűbben lehet módosítani. A banki felületek mellett a KBC Equitas brókercég WebBrokerét is frissítették.