Jól ment a Zwack
Csaknem 17 százalékkal többet értékesített a Zwack Unicum az idén áprilistól jövő márciusig tartó üzleti évében, mint az előzőben – áll a cég gyorsjelentésében. Ennél valamivel jobban nőtt az italgyártó magyarországi forgalma, különösen a minőségi termékek fogytak. A kiskereskedelmi értékesítések közel 30 százalékkal nőttek. A belföldinél kisebb exportárbevétel a tavalyihoz képest 10 százalékkal bővült. A társaság az üzleti év elején átlag 3,8 százalékkal emelte alkalmazottai fizetését, és növelte a létszámot is – ennek tudható be a személyi jellegű ráfordítások közel 5 százalékos emelkedése. A marketingkiadások 7 százalékot meghaladó bővülése is elmarad az árbevétel növekedési ütemétől. Figyelembe véve, hogy a Zwack hagyományosan az üzleti év első felében realizálja éves eredménye 45-50 százalékát, menedzsmentje az idei tervben szereplő profitcél mérsékelt felülteljesítését prognosztizálja.


