A külvilággal rövid üzenetekben, gyakran kommunikáló Donald Trump amerikai elnök is részese volt a Twitter idei menetelésének. Az üzenetküldő az első negyedévben árbevételét 21 százalékkal 665 millió dollárra növelte, míg az egy évvel korábbi 62 milliós veszteségét 61 milliós adózott profittá változtatta. A hirdetési bevételek 28 százalékkal 575 millió dollárra bővültek. A végrehajtott költségcsökkentésekkel, a szolgáltatások szélesítésével, például az üzenetek hosszának megduplázásával sikerült pozitív jövőképet is felvázolnia a befektetők előtt, ami az árfolyam 4 százalékos erősödésében öltött testet. Az első három hónapban elért 244 millió dolláros EBITDA-t a folyó negyedévben 245–265 millió közé tervezik növelni, míg az egész éves fejlesztési keretüket 375 és 450 millió dollár közé lövik be Jack Dorsey vezérigazgató közleménye szerint. A mikroblog szolgáltatásait 336 millióan veszik igénybe legalább havi rendszerességgel, ez a szám az idén hatmilliós, a bázishoz képest 3 százalékos bővülést takar. Mutatósabb és hirdetési szempontból lényegesebb a napi rendszerzéssel twitterező felhasználók száma, amely 10 százalékkal gyarapodott, de konkrét adatot erről nem közölt a gyorsjelentés. A két előző negyedév 14, illetve 12 százalékos pluszt hozott e téren.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.