A külső megújulásának legfontosabb elemeként az új lámpákat emeli ki a gyár, felár ellenében teljes egészében LED-es fényszórók is kérhetők a Fiat 500X-hez. A korábbi xenonlámpáknál 20 százalékkal nagyobb fénykibocsátású egységekkel a széria-halogénlámpákhoz képest 90 kilométer per órás tempónál 4 másodperccel hamarabb lehet észrevenni az esetleges veszélyforrásokat. Meglepő módon a forma már nem minden esetben változott, hiszen csak az alapkivitelnek számító Urban változatnak készítettek új formájú lökhárítókat a formatervezők, a terepes körítésű Cross és City Cross modelleknél a védőlemezeknek tűnő ezüst színű betéteket alakították át. Utóbbi modellek között az a különbség, hogy a Cross összkerékhajtást is kap, ennek megfelelően nem is lehet az összes motorral választani, míg a City Cross elsőkerék-hajtású. Hétféle belső kialakítást kínálnak a szövet és a bőr, valamint a színek kombinációjával, jobb fogású a kormánykerék, és azt is megemlítik, hogy könnyebben leolvashatók a számok a műszeregységben.
A motorkínálatban négy erőforrás nagyjából változatlanul folytatja, természetesen az Euro 6d-Temp előíráshoz igazítva a működését. Az alapmotor 110 lóerős, a 95 lóerős és 200 newtonméteres, 120 lóerős és 320 newtonméteres és a 150 lóerős és 350 newtonméteres teljesítményű 1,3, 1,6 és 2,0 literes dízelek SCR-katalizátorral, AdBlue befecskendezéssel gyarapodtak. Az igazi nagy újdonságot a testvérmodell Jeep Renegade megújulásakor már megismert benzines turbómotorok képezik, amelyek az eddig használt 1,4 literes MultiAir turbómotorokat nyugdíjazzák.
Az alumínium erőforrások az utolsó csavarig friss fejlesztések, és 0,33 literes moduláris egységekből, azaz hengerekből épülnek fel. A Firefly nevű erőforrásokat alapos tesztnek vetették alá, virtuálisan 75 ezer órát futottak, próbapadon további 60 ezret, végül autókba építve 5 millió kilométert mentek már a különféle változatok. A köztes hűtő közel van az égéstérhez, és a szívószelep nyitási időpontját és nyitvatartási időtartamát is szabályozó MultiAir technológia legújabb változata is szerephez jut. Az 1,0 literes változat 93 kilogramm tömegű, teljesítménye 120 lóerős és 190 newtonméteres, hatfokozatú kézi kapcsolású váltóval és elsőkerék-hajtással kínálják. Az 1,3-es négyhengeresnél 150 lóerő és 270 newtonméter a maximum, ezt hatfokozatú dupla kuplungos váltóval és összkerékhajtással adják, a szabványos fogyasztás 20 százalékkal alacsonyabb a korábbi turbómotorokénál.
Új vezetőtámogató rendszerek is vannak a fedélzeten. A táblafelismerő képes hatni a sebességkorlátozóra, a limitbeállítás automatikus, a sávelhagyás-figyelő a 60–180 kilométer per órás sebességtartományban dolgozik, és az elektromos kormányszervó segítségével igyekszik a helyes útra terelni az autót. A 30 kilométer per órás sebesség felett dolgozó követésitávolság-tartó is a szélvédő mögé épített kamera képének elemzésével dolgozik. A holttérfigyelő új funkciója a hátsó keresztirányú forgalom figyelése, a tolatókamerának pedig az eddiginél nagyobb a látószöge. A Uconnect fejegység legújabb,
7 colos érintőképernyővel dolgozó változata kerülhet a felfrissült Fiat 500X fedélzetére, és a kapcsolódó alkalmazással például a takarékos vezetéshez is tud tippeket adni. Az internetkapcsolat segítségével valós idejű közlekedési információkat is megjeleníthet az egyébként feláras TomTom navigáció.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.