Reakcióideje csökkentését ígéri az Uniqa Biztosító Zrt., miután bejelentette: az iparágban egyedülálló, új szervezeti struktúrával indítja az őszt. Közleménye szerint az átalakítás eredményeként az ügyfélkiszolgálás egésze – a termékfejlesztéstől a kárrendezésig – egy kézben összpontosul a lakossági, a vállalati és az online ügyfelek esetében is. Mindez felgyorsítja a folyamatokat. Az október 1-jével kezdődő átalakulás nemzetközi szinten is először a vállalatcsoport magyar egységénél indult el.
„Biztosak vagyunk benne, hogy a változások ügyfeleink számára gyorsabb kiszolgálást és az igényeikhez még jobban igazodó termékeket, számunkra pedig egyszerűbb és átláthatóbb működést tesznek lehetővé” – írta közleményében Kurtisz Krisztián, a biztosító vezérigazgatója a szervezeti változásról.
A megalakuló lakossági üzletágat Wolf-Christoph Gerlach igazgatósági tag vezeti, a szervezeti egység pedig az életbiztosítási, valamint a nem életbiztosítási termékek fejlesztését, értékesítését, adminisztrációját és kárrendezését végzi. Ezzel párhuzamosan Polányi Zoltán igazgatósági tagként a vállalati üzletág területén a banki és brókerpartnerek, valamint a kis-, közép- és nagyvállalati ügyfelek igényeit szolgálja ki.
Az online értékesítést (Uniqa és Cherrisk) a társaság vezérigazgatója, Kurtisz Krisztián irányítja. Thomas Dockal pozíciója változatlan, igazgatósági tagként továbbra is a pénzügyekért és a kockázatkezelésért felel. Juhos András vezérigazgatói tanácsadóként folytatja munkáját, emellett a Magyar Biztosítók Szövetségében és egyéb stratégiai kapcsolatokban továbbra is ő képviseli a biztosítót.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.