Pénz- és tőkepiac

Egyre több az előfizető, megnégyszerezte nyereségét a Díjnet

A Díjnet Zrt. tavaly majdnem 30 százalékkal növelte a bevételét, adózott eredménye pedig a négyszeresére nőtt éves összehasonlításban – derül ki a cég hétfői közleményéből.

Az internetes számlakezelési felületet működtető Díjnet Zrt. bevétele 658,4 millió forintról 844,9 millió forintra, adózott eredménye 45,6 millió forintról 176 millió forintra nőtt. A közgyűlés döntése szerint osztalékot nem fizetnek, a nyereség az eredménytartalékba kerül.

Növekedés az előfizetők számában

A Díjnet részben a felhasználói kör jelentős bővülésével magyarázza a tavalyi eredményeket. Egyre többen fizetik rajtuk keresztül a közüzemi, telekommunikációs és biztosítási számláikat és a fizetési felület új szolgáltatásokkal bővül. Utóbbiak közül Garamszegi Tamás vezérigazgató az adományozási lehetőségeket és az önkormányzati adók befizetését emelte ki a közlemény szerint.

Az alkalmazás az ügyfeleknek és a szolgáltatóknak egyaránt pénzt takarít meg, így a növekedés idén is folytatódhat

– tette hozzá.

Garamszegi Tamás, a Díjnet vezérigazgatója
Fotó: VG / Vémi Zoltán

A Magyar Posta és a Takarék Csoport közös tulajdonában álló Díjnet tavaly 30 szolgáltató számláit kezelte. A fizetési tranzakciók száma majdnem 1 milliós növekedéssel elérte az 5,6 milliót, összértékük 45,2 milliárd forintról 50 milliárd forintra emelkedett egy év alatt. A felhasználók száma megközelíti a 700 ezret.

Fegyelmezettek vagyunk

Korábban beszámoltunk róla, hogy tovább javult tavaly a fizetési fegyelem: a Díjnet e-számlakezelési platform összesítéséből kiderült, hogy 2018-ban az elektronikusan fizetett, közüzemi és a háztartásokhoz köthető más, például telekommunikációs és biztosítási számlák 75,9 százalékát határidőre rendezték a fogyasztók, míg 2017-ben 73 százalékos volt ez az arány.

internet Díjnet áramszámla számlafizetés
Kapcsolódó cikkek