Pénz- és tőkepiac

Borkereskedésbe fog az American Airlines

Az American Airlines legfontosabb célja a kapcsolat ápolása, de az extra bevétel is jól jön.

Az American Airlines eredeti módját választotta a légi forgalom brutális visszaesése miatt visszamaradt borkészlete hasznosításának

– derül ki a cég közleményéből.

A légitársaság elindította Flagship Cellars (a zászlóshajó pincéi) című programját, melynek keretében a megadott honlapról minden amerikai rendelhet prémium minőségű vörös- vagy fehérbort, illetve akár pezsgőt is, melyet a cég kiszállít az otthonába.

Az egyedi rendelések mellett havi 99 dolláros előfizetés fejében a rendszeres szállítást is választhatják a vevők.

Ebben az esetben minden hónapban három palack bort kapnak.

Fotó: Shutterstock

A készleten lévő borok és pezsgők egy-egy palackja, melyeket egyébként békeidőben az első osztályon és az üzleti osztályon szolgálnak fel, minimum 14, maximum 300 dollárba kerül.

Amennyiben az előfizetéses csomagot megrendelő személy korábban gyakran repült a céggel, és „Aadvantage Miles” klubkártyája is van, minden elköltött dollárja után két mérföld ingyen repülést írnak jóvá a számláján.

A vállalat azt reméli, hogy az új szolgáltatás havi 40-50 000 dollár extra bevételhez juttatja, azonban nem ez az elsődleges cél

– árulta el Alison Taylor, a cég ügyfélkapcsolati igazgatója.

Legalább annyira fontos ugyanis, hogy az ügyfelek valamilyen úton-módon addig is kapcsolatban maradjanak a társasággal, ameddig nem repülhetnek a légitársaság gépein.

American Airlines bor légitársaság
Kapcsolódó cikkek