Közzétette negyedéves bevételi és eredményszámait a coloradói székhelyű Molson Coors. A Borsodi Sörgyárat is tulajdonló cégcsoport profitja 389 millió dollár volt a március-június időszakban. Mindez részvényenként 1,79 dollárt jelent, az egyszeri tételektől megtisztítva pedig 1,58 dollárt. Az értékesítés árbevétele elérte a 3,56 milliárd dollárt, ami bőven meghaladta a 2,8 milliárd dolláros várakozásokat.

Fotó: Shutterstock

A Molson részvények árfolyama idén mindössze 10 százalékkal emelkedett, ezzel elmaradt az S&P 500 index 17 százalékos teljesítményétől. A társaság legismertebb márkái a és a Miller Lite, valamint a Vizzy hard seltzer (alacsony alkoholtartalmú, gyümölcsaromával ízesített szénsavas ital).

Bár a vendéglátóipar újranyitása és a foci-Eb közvetett hatása nem nyomta meg markánsan a söreladásokat, az első fél éves, 3,108 millió hektoliter összforgalom így is már a pandémia előtti, 2019-es időarányos forgalom 96 százaléka