Növekedési stratégiáját támogatva szervezeti átalakításról döntött az AutoWallis. Szeptembertől önálló üzletág-igazgatók irányítják a vállalat két üzletágát. Az újonnan kialakított irányító pozíciókba igazgatósági tagjai közül nevezett ki nagy tapasztalattal rendelkező vezetőket a autós vállalata. 

Fotó: Móricz-Sabján Simon

A nagykereskedelmi üzletágat Andrew John Prest igazgatósági tag irányítja, aki új pozíciója mellett a Wallis Automotive Europe vezetőjeként felel többek között az Opel, a Jaguar, a Land Rover márkák nagykereskedelméért és annak további fejlesztéséért Magyarországon és a régió több országában. A kiskereskedelmi üzletágat pedig Antal Péter igazgatósági tag vezeti, aki emellett többek között a csoport BMW, Mini, Maserati hazai és nemzetközi kereskedelméért felel. Mindkét szakember jelentős iparági tapasztalattal rendelkezik, és közel két évtizede töltenek be vezetői pozíciót a Wallis-csoport cégeinél. 

Ezzel párhuzamosan a régiós feladatok növekedésével a csoport eddigi gazdasági igazgatója, Seres Attila a továbbiakban szintén az újonnan létrehozott stratégiai és üzletfejlesztési igazgatói pozícióban erősíti a nagykereskedelmi üzletágat, míg helyére új, kívülről érkezett tapasztalt vezető,  Vaczlavik Ferenc került, aki korábban az AMC Networks Inc. közép-európai leányvállalatánál látta el a pénzügyi igazgatói feladatokat. A szervezeti változások célja, hogy az üzletfejlesztések hatékonyan, a szinergiákat kihasználva támogassák azt a stratégiai célt, amely szerint az AutoWallis az évtized végére a kelet-közép-európai régió meghatározó autókereskedelmi és mobilitási szolgáltatójává kíván válni.