Több mint 150 országban indítja útjára új rövid videókra szakosodott eszközét, a Reelst a Facebook – közölte kedden a platformot birtokló Meta a Reuters szerint.

Az értéke harmadát a közelmúltban elvesztő közösségi média cég számára kulcsfontosságú lehet a Reels sikere, melyet az Instagramon már 2020-ban, a Facebookon pedig 2021-ben tesztelt. A vállalat a TikTok versenytársa kíván lenni a megoldással.

Mark Zuckerberg szerint már a globális indulás előtt is a Reels volt a leggyorsabban növekvő tartalmi megoldás, mely a gyártók jutalmazására is igyekszik új lehetőségeket találni.

A Meta legutóbbi gyorsjelentése a vártnál gyengébb eredményeket hozott, mióta az Apple megnehezítette a hirdetések célzását operációs rendszerén. A keddi bejelentés szerint a Reels a Facebook több felületén is megjelenik majd. A bejelentés azonban nem fordított a céggel kapcsolatos piaci hangulaton, a Meta részvényei továbbra is a negatív tartományban mozognak.