Maxigázt adott a Ferrari
A Ferrari az első negyedévben 12 százalékkal, 423 millió euróra növelte EBIDTA-ját, kétmillióval elmaradva az elemzői konszenzustól, míg tiszta profitja 239 millió euróra hízott. A luxus sportautó-gyártó 17,3 százalékkal több autót adott át türelmes megrendelőinek, és ugyanilyen arányban, 1,186 millió euróra nőtt a 3251 autó értékesítéséből, alkatrészeladásokból és a kapcsolódó szolgáltatásokból származó bevétele.

A türelemre szükség is van, a Ferrari megrendelés-állománya ugyanis folyamatosan duzzad, s előjegyzési naptáruk már 2023-ra is nagyjából betelt. Egyedül az amerikai piacukon volt visszaesés, ott százzal kevesebb, 658 Ferrari kelt el.
Érdekesség, hogy hibrid modelljük már az eladások 17 százalékát adta. Kitekintésében a Ferrari 4,8 százalék körüli bevétel növekedést, a tavalyi 1,53 után 1,65-1,70 milliárd euró körüli EBITDA-t, mellé 34,5-35,5 közötti kiigazított üzemi marzsot vár a szerdán publikált gyorsjelentése szerint.


