A Delivery Hero ételkiszállító cég 1,47 milliárd eurós veszteséggel zárta az idei első fél évet, szemben az előző év azonos időszakának egymilliárd eurós veszteségével – jelentette be csütörtökön Berlinben az MDAX kosárban jegyzett vállalat.

A reklám-, informatikai és adminisztrációs költségek növekedése mellett a mérlegre jókora hatást gyakorolt több goodwill tétel értékvesztése is.

 Ezek a tavalyi első fél év 82,3 millió eurójáról az idei első fél évben 270,6 millió euróra emelkedtek.

Food delivery service Delivery Hero
Fotó: Britta Pedersen / AFP

A Finanzen.net emlékeztet, hogy a menedzsment már a múlt héten közzétette a második negyedév főbb számait. Az idei első hat hónap bruttó forgalma (GMV) 20 milliárd euróra nőtt. A csoport bevétele az első fél évben 56 százalékkal, csaknem 4,2 milliárd euróra emelkedett az előző év azonos időszakához képest.

A hazai alapítású NetPincér 2016-ban lett tagja a világszerte több mint ötven országban jelen lévő Delivery Hero vállalatcsoportnak. A Delivery Hero a márkák európai egységesítése jegyében

Németország után elsőként Magyarországon vezette be tavaly az új Foodpanda márkát.