A Delivery Hero ételkiszállító cég 1,47 milliárd eurós veszteséggel zárta az idei első fél évet, szemben az előző év azonos időszakának egymilliárd eurós veszteségével – jelentette be csütörtökön Berlinben az MDAX kosárban jegyzett vállalat.
A reklám-, informatikai és adminisztrációs költségek növekedése mellett a mérlegre jókora hatást gyakorolt több goodwill tétel értékvesztése is.
Ezek a tavalyi első fél év 82,3 millió eurójáról az idei első fél évben 270,6 millió euróra emelkedtek.
A Finanzen.net emlékeztet, hogy a menedzsment már a múlt héten közzétette a második negyedév főbb számait. Az idei első hat hónap bruttó forgalma (GMV) 20 milliárd euróra nőtt. A csoport bevétele az első fél évben 56 százalékkal, csaknem 4,2 milliárd euróra emelkedett az előző év azonos időszakához képest.
A hazai alapítású NetPincér 2016-ban lett tagja a világszerte több mint ötven országban jelen lévő Delivery Hero vállalatcsoportnak. A Delivery Hero a márkák európai egységesítése jegyében,
Németország után elsőként Magyarországon vezette be tavaly az új Foodpanda márkát.