Iparági forrásokra és domainbejegyzésekre hivatkozva vonta le azt a következtetést a 444.hu, hogy a Vodafone márkanevet Magyarországon One-ra cserélik az új tulajdonosok. Egy nap elteltével egyikük sem kommentálta, de nem is cáfolta a feltételezést. Akárhogy is dönt vagy döntött a Vodafone Magyarországban többségi, 51 százalékos tulajdonrészt szerző Antenna Hungária (a 4iG leányvállalata), jelenleg valóban a One márkanév tűnik esélyesnek.

Budapest, 2022. április 10.A 4iG Nyrt. informatikai-technológiai vállalat székháza a Szépvölgyi Irodaparkban, a főváros III. kerületében, a Montevideó utca 8. szám alatt. A vállalat elnevezésében a 4i az International (nemzetközi), Innovative (újító), IT (információs technológia) és Investment (befektetés) angol szavakra utal, míg a G a group, vagyis (cég)csoport utalással rendelkezik.MTVA/Bizományosi: Róka László ***************************Kedves Felhasználó!Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemű – különösen szerzői jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó szerzője/jogutódja közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelőssége e körben kizárt.
Fotó: Róka László

A lap felvetése szerint árulkodó, hogy a one.hu domaint a 4iG bejegyezte tavaly novemberben, amikor már javában zajlott, sőt a végéhez közeledett a Vodafone Magyarország átvilágítása. Szintén a One mellett szól, hogy a 4iG-nek már két ilyen néven működő leányvállalata is van. Az egyik a tavaly megvásárolt albán One Telecommunications, a másik pedig a montenegrói Telenor Podgorica, amelyet tavasszal márkáztak át One-ra. Akkor a 4iG közleménye arról nem tett említést, hogy a One márkanevet csak a montenegrói és az albán piacokon szeretné használni, így 

arra is lehet következtetni, hogy a One régiós márka lesz, benne Magyarországgal.

Vodafone-felvásárlás: mennyi az annyi, és mi lesz veled, Yettel?

Aligha hoz éles árversenyt a hazai piacon, hogy a 4iG megvásárolja a Vodafone magyar leányát, hiszen a tranzakcióval gyakorlatilag egy duopolisztikus piac jön létre, ahol a két versenytárs könnyebben tudja átterhelni a fogyasztókra az áremeléseket, mint a többszereplős piacokon – mondta a VG Podcastnak Gaál Gellért, a Concorde Értékpapír Zrt. vezető elemzője.