Úgy veszik a cipőket, mint a cukrot - a sneakerek húzták az Adidas számait
A retró tornacipőknek, így a Samba nevű ikonnak, illetve a Yeezy lábbelicsaládnak köszönheti kimagasló eredményét a herzogenaurachi társaság.

A német sportruházati vállalat 57 millió eurós (59 millió dollár) üzemi nyereséget termelt a negyedik negyedévben – áll a cég jelentésében.
Az egész éves eredmény 1,3 milliárd euró lett, magasabb az októberben előre jelzettnél.
A bevétel elérte a 6 milliárd eurót a három hónapos periódusban, s ezzel felülmúlta az elemzői becslések 5,3 milliárd eurós átlagát. A társaság amerikai tőzsdére bevezetett részvényei 5,5 százalékkal emelkedtek az európai tőzsdezárás után.
Bjorn Gulden vezérigazgató megnyerte a befektetők tetszését azzal, hogy a sportra, valamint új lábbelik és ruházati cikkek fejlesztésére helyezi a hangsúlyt. Reméli, hogy sikerül közelíteni az iparági vezető Nike Inc.-hez.
Az Adidas ígéretet tett arra, hogy 2024-ben visszatér a növekedéshez, a kiábrándító 2023-as év után, amikor a cég megsínylette a korábban Kanye Westnek hívott rapperrel való partnerséget.


