BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Úgy veszik a cipőket, mint a cukrot - a sneakerek húzták az Adidas számait

A német sportruházati óriás eredményei jobbak a vártnál.

A retró tornacipőknek, így a Samba nevű ikonnak, illetve a Yeezy lábbelicsaládnak köszönheti kimagasló eredményét a herzogenaurachi társaság.  

Adidas AG Stores as Sports Brand Slash Profitability Forecast
Még mindig hódít a retró – így van ez az Adidasnál is / Fotó: Bócsi Krisztián 

A német sportruházati vállalat 57 millió eurós (59 millió dollár) üzemi nyereséget termelt a negyedik negyedévben – áll a cég jelentésében. 

Az egész éves eredmény 1,3 milliárd euró lett, magasabb az októberben előre jelzettnél.

A bevétel elérte a 6 milliárd eurót a három hónapos periódusban, s ezzel felülmúlta az elemzői becslések 5,3 milliárd eurós átlagát. A társaság amerikai tőzsdére bevezetett részvényei 5,5 százalékkal emelkedtek az európai tőzsdezárás után.

Bjorn Gulden vezérigazgató megnyerte a befektetők tetszését azzal, hogy a sportra, valamint új lábbelik és ruházati cikkek fejlesztésére helyezi a hangsúlyt. Reméli, hogy sikerül közelíteni az iparági vezető Nike Inc.-hez.

Az Adidas ígéretet tett arra, hogy 2024-ben visszatér a növekedéshez, a kiábrándító 2023-as év után, amikor a cég megsínylette a korábban Kanye Westnek hívott rapperrel való partnerséget. 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.