BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Úgy veszik a cipőket, mint a cukrot - a sneakerek húzták az Adidas számait

A német sportruházati óriás eredményei jobbak a vártnál.

A retró tornacipőknek, így a Samba nevű ikonnak, illetve a Yeezy lábbelicsaládnak köszönheti kimagasló eredményét a herzogenaurachi társaság.  

Adidas AG Stores as Sports Brand Slash Profitability Forecast
Még mindig hódít a retró – így van ez az Adidasnál is / Fotó: Bócsi Krisztián 

A német sportruházati vállalat 57 millió eurós (59 millió dollár) üzemi nyereséget termelt a negyedik negyedévben – áll a cég jelentésében. 

Az egész éves eredmény 1,3 milliárd euró lett, magasabb az októberben előre jelzettnél.

A bevétel elérte a 6 milliárd eurót a három hónapos periódusban, s ezzel felülmúlta az elemzői becslések 5,3 milliárd eurós átlagát. A társaság amerikai tőzsdére bevezetett részvényei 5,5 százalékkal emelkedtek az európai tőzsdezárás után.

Bjorn Gulden vezérigazgató megnyerte a befektetők tetszését azzal, hogy a sportra, valamint új lábbelik és ruházati cikkek fejlesztésére helyezi a hangsúlyt. Reméli, hogy sikerül közelíteni az iparági vezető Nike Inc.-hez.

Az Adidas ígéretet tett arra, hogy 2024-ben visszatér a növekedéshez, a kiábrándító 2023-as év után, amikor a cég megsínylette a korábban Kanye Westnek hívott rapperrel való partnerséget. 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.