Bár a szolgáltatáscsomagok – televízió, internet, telefon összecsomagolása – már régóta elterjedtek a hazai piacon, a Yettel most egy új megközelítéssel érkezik: a szolgáltató ügyfelei mostantól szabadságot kapnak a kedvezmények eléréséhez szükséges szolgáltatások összeállításában, amit az erre vállalt hűségidő nélkül érhetnek el – derült ki a telekommunikációs vállalat keddi sajtótájékoztatóján.
Az eseményen elhangzott: az elmúlt két évtizedben a lakossági távközlési piac szerkezete jócskán átalakult. A magyar háztartások ugyanis egyre többféle digitális eszközt használnak,
már a nagyszülői korosztály is online, és az új generáció digitális nyitottsága nem kérdés, hanem az életvitel alapvető része.
Kiemelték: a 2023-as Magyar Infokommunikációs Jelentés szerint a háztartások 94 százaléka nemcsak egyetlen távközlési szolgáltatást vesz igénybe, hanem a legnagyobb arányban (38,1 százalék) mind a négyet – azaz mobiltelefont, internetet, televíziót és fix vonalas telefont.
A Yettel október 22-től egy új koncepciót vezet be:
Ennek az a lényege, hogy így nem kötelező, hogy mind a három szolgáltatástípus – mobilelőfizetés, tévé és otthoni internet – szerepeljen a csomagban, miután ezek kombinációjával, akár már két előfizetéssel is elérhető a kedvezmény. A csomag alkotóeleme lehet tehát a 15 százalék kedvezménnyel választható Yettel TV is (kivéve a Yettel TV XS csomag), sőt, ha az ügyfelek inkább streaminget néznek, a szintén beletartozó Max-előfizetésekre is 15 százalék havidíjkedvezmény jár.
A cég szerint további előny, hogy nincsen a kedvezménycsomagra vonatkozó hűségidő, és az egy csomagban lévő mobil-előfizetések belföldön ingyen hívhatják egymást. (A Yettel Full csomag kedvezménye mindaddig igénybe vehető, amíg az adott számlázási azonosítón a Prime- és az OtthonNet-tarifák közül legalább egy található, valamint a számlázási azonosítón az adott számlázási ciklusban egyetlen szolgáltatás sincs felfüggesztve.)
Megnéztük a piacot, és kutattuk az ügyfeleink igényeit, elegük van a felesleges kiadásokból, a mi ajánlatunk erre fókuszál
– mondta Szafonov Olga, a Yettel Magyarország lakossági kereskedelmi igazgatója.
Hozzátette: a Yettel Full az emberek egyedi igényeihez próbál igazodni, ezért rugalmasan alakítható a tartalma.
A Yettel vételárából a Talgóra is futja, tovább zsugorodik a brit Vodafone
Telekommunikációs napot tartott az Európai Bizottság, miután több vállalatfelvásárlási ügyben is zöldlámpát adott a vevőknek. Jóváhagyták, hogy egy emirátusokbeli befektető megkapja a hazai Yettelt is magában foglaló PPF csoportot, illetve hogy a Swisscom felvásárolhassa a Vodafone Itáliát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.