BUX 51,723.97
+0.50%
BUMIX 4,299.54
-0.48%
CETOP20 2,286.44
0.00%
OTP 17,900
+0.62%
KPACK 16,800
0.00%
0.00%
0.00%
-0.26%
+0.84%
ZWACK 16,600
0.00%
0.00%
ANY 1,565
0.00%
RABA 1,375
0.00%
0.00%
+0.36%
0.00%
0.00%
-3.00%
+3.10%
-0.24%
0.00%
+0.23%
OTT1 149.2
0.00%
0.00%
MOL 2,438
+0.91%
-0.16%
ALTEO 1,700
0.00%
0.00%
+0.41%
EHEP 1,750
-0.85%
0.00%
-0.11%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
0.00%
+0.47%
+2.76%
0.00%
SunDell 38,800
0.00%
-2.50%
0.00%
0.00%
0.00%
NUTEX 16.82
0.00%
Forrás
RND Solutions
Turizmus

Soha nem látott pénzeket költenek a magyarok streed foodra

Rekordmennyiségű street food fogyott idén Magyarországon, jövőre megrendeznénk a minőségi gyors ételek Euróba-bajnokságát.

A szélsőséges időjárás ellenére is sikeres évet zár a food truckokat egybegyűjtő Food Truck Show Hungary Kft.:

rekordot döntött az eladott street foodok száma, ráadásul a kitelepülések mellett dupla annyi igény mutatkozott a minőségi utcai gyorsételekre is.

A sikereken felbuzdulva a szervezet célja, hogy jövőre Magyarországon rendezzék meg a street foodok Európa-bajnokságát.

Ismét sikeres évet tudhat magáénak a Food Truck Show Hungary Kft. – 2019-ben összesen 280 rendezvénynapon, több mint 1 milló eladott termékkel és 250 food truckkal állt az eseményekre látogató milliós közönség rendelkezésére. A food truckokat tömörítő vállakozás idén 12 százalékos bevételnövekedést ért el a tavalyi évhez képest. A legsikeresebb food truckok, mint a Zing Burger, a Smokey Monkies vagy a Happy Churros forgalma az idei évben átlagosan 20-30 százalékos növekedést mutat, a kereskedők összesen pedig több mint 2 milliárd forintos forgalmat generáltak.

2019 legnépszerűbb street food eseménye az Andrássy úti Nemzetközi Street Food Fesztivál volt,

melynek keretében rekordszámú, közel 100 millió forint értékben értékesítettek ételt a kocsik összesen.

Fotók: Food Truck Show Hungary Kft

Az utcai rendezvények mellett megduplázódott a vállalkozás cateringforgalma is: idén kétszer annyian választották a food truckokat a hagyományos cateringgel szemben, ami összesen több mint 25 ezer eladott terméket és közel 200 ezer vendéget jelent.

Büszkék vagyunk rá, hogy a street food az utcáról képes volt beköltözni a rendezvényekre is, sőt egyre többen választják, mint cateringopciót. A nemzetközi ételek mellett a magyar konyha iránt is nő a kereslet, azonban még mindig lehetne változatosabb/sokszínűbb a kínálat

– mondta el Vad-Horváth Zoltán.

A Magyar Street Food Egyesület elnöke és a Food Truck Show főszervezője hozzátette, az idei év sikerein felbuzdulva a szervezet célja, hogy jövőre Magyarországon rendezzék meg a nemzetközi Street Food Európa-bajnokságot, amire a verseny főszervezői is nagyon nyitottak.

Kapcsolódó cikkek