Blokkolhatta a Booking.com a feltehetően óriási levéláradatot azzal, hogy lezárta az ügyfélszolgálat e-mailes, írásos elérhetőségét – írta meg elsőként a Spabook, amelyet egy informátora értesített a történtekről.

Kumamoto,/,Japan,-,Sep,19,2020,:,Booking.com,App,
Fotó: Shutterstock


Szakmai fórumokon a lépés nyomán máris felvetették, hogy a beküldött üzenetek többé nem visszakereshetők és hivatkozhatók az ügyfél saját levelezőrendszeréből, ami éppen most

nem szerencsés lépés a cégtől,

amely még mindig szállásadók sokaságának adós a vendégek által befizetett korábbi szállásdíjakkal.

A panaszok száma a cikk szerint világszerte olyan nagy lehet, hogy a bejövő új, úgynevezett hibajegyek mennyiségét csökkenteni kénytelen a Booking.com, hogy fel tudják dolgozni őket. 

A nyár közepén a Világgazdaság is beszámolt a Booking.com-tartozásokról, majd arról, hogy a hatalmas magyar médianyomás hatására a szakpolitika is elkezdett foglalkozni az üggyel, és időközben a vállalat utalni kezdett, a magyar szállásadók többsége megkapta a pénzét. 

Booking: uniós szabályozás lehet a válasz, hogy ne jöhessen újra hasonló botrány

A Booking.com globális szállásközvetítő körül kialakult pénzvisszatartási ügyről érdeklődött Tóth Edina fideszes EP-képviselő tegnap késő délután az Európai Parlamentben, miután a tanács spanyol soros elnöksége az Európai Parlamentben bemutatta uniós belső piaci és fogyasztóvédelmi prioritásait.

De nem mindenki, világszerte továbbra is tömegesen várnak a szálláshelyek a pénzükre, amelyet sokan utoljára június közepén kaptak meg, azóta pedig önerőből finanszírozzák a szálláshelyük működtetését.

A Booking.com ügyfélszolgálatának eddig ismert e-mail-címe, a [email protected] a friss felfedezés szerint most nem működik, az automatikus válaszüzeneteben elirányítanak egy webes felületre, ahol előzetesen kialakított kategóriák szerint lehet meghatározott ügyekben intézkedni, feltéve, hogy van nyitott foglalása a felhasználónak. Ha nincsen, akkor nem tud mit tenni, csupán gyakori kérdések jelleggel lehet navigálni az oldalon, de 

érdemi segítséget nem lehet kérni

– összegezte a hírforrás.

Az e-mailes kommunikációt egyébként azért részesítették előnyben a szálláshelyek, mert erről a saját rendszerükben bizonyítékokat tudtak megőrizni – hívta fel a figyelmet a Spabook.