Próbáljuk felépíteni azt a hálózatot, amivel a magyar bor láthatóvá válik
– mondta Rókusfalvy Pál, Nemzeti Bormarketingért Felelős Kormánybiztos. A Magyar Bormarketing Ügynökség rengeteg külföldi programot valósított meg idén. Népszerűsítették a magyar borokat Kínában, Lengyelországban, Németországban és Olaszországban is.
Belföldön különböző játékos formában próbálta az MBÜ megszólítania a fiatalokat, hogy megállítsa a borfogyasztói réteg elöregedését. Karácsony alkalmából például egy adventi kalendáriumba burkolt nyereményjátékkal kedveskedtek minden Instagram-felhasználónak.
Rókusfalvy Pál jelentős sikerekről számolt be a népszerűsítés terén, valamint hozzátette, hogy nincs még egy olyan alkoholos termék, ami a borhoz hasonló kultúrával rendelkezik, ezért is fontos a megfelelő edukáció mindenki számára.
Sokszorosan megtérül, ha bort adunk üzleti ajándékba
Közeledik az évi végi céges rendezvények, illetve az üzleti partnerek vagy munkavállalók megajándékozásának ideje. A megfelelő ajándék kiválasztásánál érdemes arra is gondolni, hogy a reprezentációs céllal adott borászati termékek mentesülnek az adófizetési kötelezettség alól. A szabályozás az ajándékozónak jelentős megtakarítást, a hazai borászatoknak pedig piacbővítési lehetőséget jelent.
Teljes beszélgetést itt hallgathatják meg:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.