
A név kötelez: az élre tör az új magyar telekommunikációs szolgáltató
Még 2023 tavaszán indult el az a folyamat, aminek végén megalakult hazánk egyik legnagyobb telekommunikációs szolgáltatója, a One Magyarország. A VG Exkluzívban a cég vezérigazgatója, Bányai Tamás beszélt az új márka bevezetéséről, a névválasztásról, a jövőbeli terveikről és a piaci versenyről.
A műsort itt hallgathatják meg:
Kiélezett maradt a verseny a magyar telekommunikációs piacon
Bányai Tamás elmondta, hogy először a szolgáltatás minőségének javítására, a hálózati fejlesztésekre helyezték a hangsúlyt, és csak ezt követően indítottak el egy intenzív kampányt az arculati elemek hangsúlyozására, a márkaismertség növelésére. „2023-tól háromszor annyi mobilhálózat fejlesztést valósítottunk meg, mint a Vodafone Magyarország a megelőző két évben. 2028-ig pedig tulajdonosunk, a 4iG Csoport 150 milliárd forintos beruházási program mellett kötelezte el magát” – fogalmazott a vezérigazgató.

A One megalakulásával gyakorlatilag háromszereplőssé vált a magyarországi lakossági telekommunikációs piac. Emellett a kisebb helyi szolgáltatókkal és alternatív szereplőkkel is versenyezni kell. Bányai Tamás elmondta, hogy a televíziós piacon már most is az első számú szolgáltatónak számítanak, mobilban pedig a második helyet foglalják el.
„Van még egy jelentősebb hátrányunk a Magyar Telekommal szemben, a célunk az, hogy ezt ledolgozzuk. Úgy látjuk, hogy a márkaismertségünk már közelít az elődmárkákéhoz, ami egy két hónapos intenzív kampány után kifejezetten biztató eredménynek számít” – tette hozzá Bányai Tamás.
A vezérigazgató hozzátette, hogy az ügyfeleket kiszolgáló értékesítési hálózatuk 98 településre terjed ki, 135 üzlettel. Budapesten például már ők rendelkeznek a legtöbb ilyen egységgel. Bányai Tamás arról is beszélt, hogy tévút azt gondolni, hogy kizárólag az árversenyben gyűrhetők le a piaci riválisok. A szolgáltatás minősége legalább ilyen fontos. Ezt az is igazolja, hogy a One Magyarország bejelentette, hogy a Nemzetgazdasági Minisztérium felszólítására eltekint az idei évre tervezett, 3,5 százalékos áremeléstől a lakossági piacon. „Nem az a drága szolgáltatás, amiért az ember sokat fizet, hanem az, ami nem éri meg” – fogalmazott a vezérigazgató.
További részletek a beszélgetés tartalmából:
A One megalakulása: így lett a négy cégből egy (02:01)
A One márkanév története (08:31)
Ezek a One legfontosabb jövőbeli fejlesztési tervei (13:35)
Piaci verseny, a legnagyobb kihívások (17:50)
Felhőszolgáltatások, adatbiztonság: a One és a vállalati piac (21:46)
Mennyire árérzékenyek az ügyfelek a szolgáltató választásnál? (24:19)
Korábbi műsorainkat itt hallgathatják meg.





