A 4-es metró közös finanszírozásáról 1998 áprilisában írt alá megállapodást Medgyessy Péter, a Horn-kormány akkori pénzügyminisztere és Demszky Gábor főpolgármester. Ezt azonban már néhány hónap múlva felmondta Járai Zsigmond, az új kormány pénzügyi vezetője. Ezért a főváros pert indított a szerződés érvényességének megállapításáért, és ezt 1999 nyarán jogerősen meg is nyerte. Az állam által kezdeményezett felülvizsgálat során is az önkormányzat javára döntött a bíróság. Mivel a kormány ennek ellenére nem fizetett, Budapest ismét bírósághoz fordult, hogy az állam teljesítse szerződésben vállalt kötelezettségét. A tavaly szeptemberben hozott elsőfokú határozat a kért mintegy 100 milliárd forint helyett 26,6 milliárdot ítélt meg a fővárosnak, a többit idő előttinek tartotta. Az állam fellebbezett, és ezután született a Legfelsőbb Bíróságon a főváros által vitatott jogerős ítélet.
Időközben a főváros úgy döntött, hogy megkezdi a 4-es metróhoz kapcsolódó felszíni rendezést, illetve Budán, a Bartók Béla út alatt kialakítja az alagút helyét. Az építési engedélyeket áprilisban, illetve májusban beadták a Közlekedési Főfelügyelethez.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.