Az érintett repülőjáratok és repterek mellett a hirdetők a nemzetközi tévécsatornákat és a sajtót veszik majd igénybe a decemberben kezdődő tájékoztatás során.
Az ECB a kelet- és délkelet-európai lakosság informálásáról is gondoskodik, hiszen például a német márkabankjegyeknek 30-40 százaléka ezekben az államokban van forgalomban a pénzintézet becslése szerint. A Reuters által idézett egyes elemzők szerint a valutaátváltás kedvezőtlenül befolyásolhatja az euró árfolyamát, mivel sokan inkább dollárra váltják márkában őrzött megtakarításaikat, de az ECB úgy véli, ennek nem lesz jelentős hatása az árfolyamra.
A közös európai pénzről szóló szóróanyagok -- melyeket az unió hivatalos nyelvei mellett további 23-ra lefordítottak -- bemutatják a bankjegyeket, érméket, és alapvető információkat közölnek a pénzcseréről. Az viszont már az egyes érintett országok jegybankján, illetve bankrendszerén múlik, milyen mértékben használják föl ezeket az anyagokat a lakosság tájékoztatására.
Az eurózónában szeptembertől januárig tartó médiakampány során fontos szerepet kap a bankjegyek biztonsági megoldásainak ismertetése is. Az ECB célja ezzel annak tudatosítása, hogy egy kis körültekintéssel, néhány biztonsági jellemző gyors vizsgálatával könnyen eldönthető a bankjegyek valódiságának kérdése.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.