A feltételes elfogadó levelet az NA Rt. vezér igazgatója tegnap aláírta. A szerződéskötéshez - más sztrádapro jektekhez hasonlóan - az illetékes igazgatóságok áldására van szükség.
Az M7-es felújításáról is már megkezdődtek az egyeztetések, az M30-as autópálya Emőd- Miskolc közötti szakaszára várják a konzorcium aján latát. Az M70-es autópályává fejleszthető gyorsforgalmi út Letenye és az országhatár közötti kiépítésére pedig jövő év január-febru árban kapják meg az árajánlatot.
Az NA Rt. reményei szerint jövő tavasszal további sztrádák, vala mint az októberi kormányhatározat értelmében a társasághoz ke rült 38 közút építése is megkezdődhet. Ehhez azonban szükség van a ha tósági együttműködés javítására. Ettől az engedélyeztetési eljá rások rövidülését várják.
A sztrádaépítésben részt vevő kis- és középvállalkozások (kkv-k) képvi selői egyebek között azt kifogásolták, hogy a teljesítés után 75 nap pal jutnak csak pénzhez. Ez a hosszú szerződés alatt a likviditásu kat veszélyezteti. Mint mondták, az Állami Autópálya Rt. ez évben in dult sztrádafelújítási programjának munkáira a nemzetközi gyakorlat szerinti 30 napos fizetési határidővel szerződött a kkv-kkel az ös szességében tízmilliárd forintos 2001. évi megbízásra.
A Nemzeti Autópálya (NA) Rt. reményei szerint még decemberben aláír ják az M30-as, az M35-ös építéséről, valamint az M7-es bal (Budapest felé vezető) pályájának komplex felújításáról szóló szerződést - mondta Haraszti László vezérigazgató a Magyar Mély- és Útépítő Társaság (Mamút) tegnapi évzáró közgyűlésén. Az M35-ös autópályává fejleszthető autóútnak az M3-as és Debrecen közötti szakaszáról a Ma gyar Autópálya-építő Konzorciummal (MAK) befejeződtek az egyezteté sek, ajánlatuk jó. MUNKATÁRSUNKTÓL-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.