BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Hárman maradtak versenyben

A Nemzeti Autópálya (NA) Rt. a négy jelentkező közül hármat - a Strabag Kft.-t, a Hídépítő- Betonútépítő kettőst, valamint az Egút-Debreceni Magas-, Mély- és Útépítő Rt. duót - hívott meg az M7-es és az M70-es újabb szakasza megépítésének ajánlattételére. A névsor megegyezik a sztrádatársaság másik két tenderén továbbjutottakéval.

Szakmai berkekben már a sztráda közbeszerzési feltételeinek meghirdetésekor tudni vélték a potenciális pályázókat. A papírformát látszik igazolni az egy időben meghirdetett három előminősítéses pályázat első for-dulóinak utolsó eredményhir-detése is.

Az M7-es Becsehely-Letenye és az M70-es Letenye-Tornyiszentmiklós közötti szakaszának kivitelezésére augusztus végén meghirdetett nyílt előminősítéses közbeszerzési eljárására négy részvételi jelentkezés érkezett - derül ki a társaság lapunkhoz eljuttatott tegnapi közleményéből. Eszerint ezekre a szakaszokra a Strabag Építő Kft., az Országhatár Konzorcium (vezető: Hídépítő Rt., tag: Betonút Szolgáltató és Építő Rt.), az M7-M70 Letenye 2002 Közös Vállalkozás (vezető: Egút Egri Útépítő Rt., tag: Debreceni Magas-, Mély- és Útépítő Rt.), valamint a Betonút Szolgáltató és Építő Rt., nyújtott be részvételi jelentkezést.

A tegnapi eredményhirdetés értelmében az ajánlatkérő NA Rt. úgy ítélte, az utóbbi kivételével mindegyik jelentkező megfelelt a részvételi felhívásban meghatározott alkalmassági feltételeknek, és ajánlattételre hívta meg őket.

Ezzel a Strabag Építő Kft., valamint a két-két társaság alkotta Országhatár Konzorcium, illetve M7-M70 Letenye 2002 Közös Vállalkozás pályázhat a két szakasz megépítésére.

Ugyanez az öt cég - de ugyancsak három jelentkezőként - maradt versenyben az NA Rt. másik két, augusztus végén indított autópálya-tenderén is. Közülük csak a Strabag Kft. nyújtott be mindhárom közbeszerzésre egyedül jelentkezést, míg a többiek ugyanabban az összeállításban, de más néven. Az M7-es Balatonszárszó és Ordacsehi szakaszára a Strabagon kívül ketten jelentkeztek, a Szárszó Konzorcium (vezető: Hídépítő Rt., tag: Betonútépítő Rt.), valamint az M7 Balaton 2002 Közös Vállalkozás (vezető: Egút Rt., tag: Debreceni Magas-, Mély- és Útépítő Rt.). Az NA Rt. mindhárom jelentkezőt alkalmasnak találta, és meghívta ajánlattételre.

Az M3-as Polgár-Görbeháza közötti szakaszának építésére öten jelentkeztek. Közülük hárman jutottak a második fordulóba: a Strabag Kft., az M3 Konzorcium (vezető: Hídépítő Rt., tag: Betonút Rt.), valamint az M3 Görbeháza 2002 Közös Vállalkozás (vezető: Egút Rt., tag: Debreceni Magas-, Mély- és Útépítő Rt.). (MK)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.