Széles körű kampányt és tájékoztató rendszert indít útjára mától az Európai Unió Kommunikációs Közalapítvány (EUK). A legfontosabb kommunikációs cél, hogy az április 12-i referendumon magas részvételi arány mellett magas legyen az EU-csatlakozást támogatók száma is - hangsúlyozta Somody Imre, a közalapítvány kuratóriumának elnökhelyettese. Egyúttal hozzátette: a következő hetekben jó lenne az unió számára demonstrálni azt is, hogy a csatlakozás kérdésével kapcsolatban nemzeti egység alakult ki. A ma induló és március 15-ig tartó kampány keretein belül a sajtóban újsághirdetések, a televízióban reklámfilmek, a szabadtéri reklámhordozók közül óriásplakátok hirdetik a tájékoztató programot, s a járműveken, valamint a metrókapaszkodókon is láthatók az EU-csatlakozást népszerűsítő reklámok. Az ugyancsak mától induló tudásbázis-alapú tájékoztató program célja, hogy a magyar lakosság felkészülten, a megfelelő ismeretek birtokában döntsön az uniós tagságról. Ennek érdekében információs szolgálatot állítottak fel, amelyet a 181-es telefonszámon lehet hívni. A lakosság kérdéseire 15 fős operátori csapat keres választ, de a stáb, amennyiben szükséges, akár 90 főre is növelhető - mondta a tegnapi sajtótájékoztatón Suba János. Az EUK ügyvezető igazgatója szólt arról is, hogy a beérkező kérdések és a rájuk adott válaszok bekerülnek a telefonközpont adatbázisába. Szerinte két-három hét szükséges ahhoz, hogy megfelelő színvonalúra bővítsék a bázist. A lakosság tájékoztatása telefonos visszahívással, postai úton és elektronikus levélben történik majd.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.