BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Tavaly másfélszeresére nőtt a fagyizási kedv

A magyarországi jégkrém- és fagylaltpiac a múlt évben a GfK Hungária piackutató cég adatai szerint mintegy 1,5-szeresére növekedett.

Míg 2002-ben a magyar lakosság összesen 27,5 milliárd forintot költött a jeges finomságokra, addig tavaly ez az összeg már 40 milliárd forint körül mozgott.

A magyar jégkrém- és fagylaltpiac termelése tavaly elérte az 52,5 millió litert, ebből a nagyobb csomagolási egységekben kapható úgynevezett otthoni jégkrémek aránya mintegy 75 százalékot tett ki. A fennmaradó hányad gombócos fagylalt és pálcikás jégkrém.

Az ipari jégkrémek piacát továbbra is az Unilever Magyarország vezeti Algida márkájával, 32 százalékos értékbeni részesedéssel.(MTI)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.