BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Jóbarátok: 2 millió dollár fél percért

Ma este tűzi műsorára az amerikai NBC tévécsatorna a Jóbarátok legutolsó epizódját. A hatvan perces film egy tízéves sikersorozat záró akkordja lesz, ami megközelítőleg nem kevesebb mint 50 millió embert ültet majd Egyesült Államok-szerte a képernyők elé. Ennek megfelelően a reklámidőt is igen borsosan mérik. 30 másodpercért rekord összegű, 2 millió dollárt kell fizetni, ami egy átlagos Jóbarátok epizód esetén felszámolt tarifa négyszerese.

A hat főszereplő közül talán a David Schwimmer és Jennifer Aniston által megszemélyesített Ross és Rachel szerelmének végleges alakulására a leginkább kíváncsiak a nézők, akik emellett Dove, Toyota és Old Navy reklámokban is gyönyörködhetnek.(BBC News)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.