BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Jóbarátok: 2 millió dollár fél percért

Ma este tűzi műsorára az amerikai NBC tévécsatorna a Jóbarátok legutolsó epizódját. A hatvan perces film egy tízéves sikersorozat záró akkordja lesz, ami megközelítőleg nem kevesebb mint 50 millió embert ültet majd Egyesült Államok-szerte a képernyők elé. Ennek megfelelően a reklámidőt is igen borsosan mérik. 30 másodpercért rekord összegű, 2 millió dollárt kell fizetni, ami egy átlagos Jóbarátok epizód esetén felszámolt tarifa négyszerese.

A hat főszereplő közül talán a David Schwimmer és Jennifer Aniston által megszemélyesített Ross és Rachel szerelmének végleges alakulására a leginkább kíváncsiak a nézők, akik emellett Dove, Toyota és Old Navy reklámokban is gyönyörködhetnek.(BBC News)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.