BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nemzeti Fejlszetési Hivatal: 280 millió forint kommunikációra

A Nemzeti Fejlesztési Hivatal (NFH), a Nemzeti Fejlesztési Terv (NFT) és a strukturális alapok gazdaság élénkítő tevékenységének és megfogalmazott programjainak kommunikációjra nettó 280 millió forintot fordít az idén - derül ki a Közbeszerzési Értesítőből.

A feladat elvégzését - hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzési eljárásban - az Edison Network Kft. nyerte el, a Lowe GGK Kft. és a Team Magyarország Kft. előtt.

A nyertes a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben alvállalkozóként igénybe kívánja venni a Berg Média Budapest Kft-t.

A hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárást a kiíró azzal indokolta, hogy a beszerzés sürgős megvalósítása a 2004. évi költségvetés ezzel összefüggő bevételi előirányzatainak teljesüléséhez is feltétlenül szükséges volt. Megemlítik azt is: nem láthatták előre, hogy a közbeszerzési törvény végrehajtásához szükséges rendeleteket időben megjelentetik-e, ezért sem volt lehetőség hirdetménnyel induló eljárásra.

"A jogalkotás késedelméért az ajánlatkérőt nem terhelheti mulasztás, azonban a jogalkotás késedelme miatt a nyílt, meghívásos vagy hirdetménnyel induló tárgyalásos eljárás határidőinek betartása nem volt lehetséges" - fogalmaznak a Közbeszerzési Értesítőben.

A megbízás magába foglalja az NFT 2004. évi kommunikációs stratégiájának meghatározását, a kommunikációs kampány kreatív tervezését és médiatervezését, valamint a kampány kreatív megvalósítását és a reklámidő vásárlását.

A teljes kiadáson belül mintegy 167 millió forintot tesz ki a

reklámidő vásárlásra fordítható összeg. Ebből televíziós reklámra 44 millió, rádiósra 12 millió, napilaposra 66 millió, magazinos hirdetésekre 22 millió, közterületi plakátokon megjelenőkre 22 millió forintot köklthetnek, míg a produkciós költségekre mintegy 1,2 millió forintot számolhatnak el.(MTI)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.