A reklámozók felügyeleti szerve, az ASA figyelmeztette az autógyártót egy most zajló direkt marketing hirdetésért, amelyben a levél olvasója úgy érezheti, hogy tilos utakon jár: egy szerelmi viszony kellős közepén találja magát.
Több tucatnyian panaszolták be a Jaguárt a "szexuálisan sokatmondó" levelekért, amelyben a névtelen küldő a "tökéletes társ" fényképét ígéri a "következő héten". A borítékon nem szerepelt feladó, csak a gépelt levél aláírása különbözött, aszerint, hogy férfi vagy nő volt a címzett.
A cég bocsánatot kért, és ígéretet tett, hogy nem használ efféle módszereket a jövőben. Alapvetően a Valentin-nap témáját akarták "humorosan" felhasználni levelükben - a feladás dátuma is február 14-e volt.
Az ASA azért marasztalta el a Jaguárt, mert nem tette világossá, hogy marketinganyagról van szó.(BBC News)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.