BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

TV2: növekvő bevételek

Januártól áprilisig 8,02 milliárd forint nettó árbevételt ért el a TV2, 13,4 százalékkal többet, mint tavaly ilyenkor, csak áprilisban a tavaly áprilisit nyolcadával meghaladó, 3,04 milliárd forint reklámbevételt könyvelt el a csatorna - közölte Máriás Patrick szakmai kommunikációs csoportvezető az MTI-vel.

A csoportvezető a nyereségre vonatkozóan adatokat nem kívánt közölni.

A reklámszpotok bevételei alapján közel 20 százalékos volt áprilisban a bevétel-növekedés. Emlékeztetett arra, a növekedésben szezonális hatás is érzékelhető; míg az év második hat hónapjában a karácsonyt megelőző 6-7 hét, addig az első félévben az április és a május a legerősebb a hirdetések terén.

Hozzátette, a 8,02 milliárd forintos 4 havi összbevétel tartalmazza a televízió teljes bevételét, ami a reklámszpotok és a szponzorálás esetében az ügynökségi jutalékot is magában foglalja.

Tájékoztatása szerint a kereskedelmi televízió menedzsmentje mindezt az eredményt műsorai színvonalának, ismerős, megbízható és tervezhető kereskedelmi struktúrájának, valamint az alternatív médiafelületek együttes használatának következményeként értékeli.

A társaság egy hónappal ezelőtti bejelentése szerint mintegy ötmilliárd forintos bevételt könyvelt el 2004 első negyedévében a TV2, ami majdnem 15 százalékkal haladta meg az előző év azonos időszakának adatait.

Akkori tájékoztatásuk szerint a januári, majdnem 950 millió forintos nettó árbevétel 16, a februári, 1,58 milliárdos 20, míg a márciusi, 2,45 milliárdos 11,6 százalékkal volt több, mint a 12 hónappal korábbi.

Kereszty Gábor, a csatorna vezérigazgatója fél évvel ezelőtt arról beszélt az MTI-nek, hogy 2004-et a stabilitás évének tervezi a TV2. A társaság január végén azt jelentette be, 2003-ban történetének legnagyobb, 23,6 milliárd forintos nettó árbevételét könyvelhette el.

Január végi beszámolója szerint tavaly a piac átlagánál is magasabb a 19,4 százalékos nettó árbevétel-növekedésük. Idei terveikről akkor a vezérigazgató annyit közölt, hogy 2004-re is növekedéssel kalkulálnak, árbevétel-emelkedés mellett költségcsökkenéssel számolva.(MTI)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.