A brit királyi postaszolgálat rekordmértékű, 50 millió angol font kártérítést fizet ki azért, mert levelek nagy tömegét későn kézbesítette.
A tűrhetetlennek minősített késés tavaly történt, mikor a levelek egy napon belüli kézbesítését az alkalmazottak sztrájkja akadályozta. A kártérítésből vállalkozások és egyéni ügyfelek is részesülnek.
A királyi posta ügyvezető igazgatója, Adam Crozier szerint a szolgáltatás megbízhatósága növekszik, tíz levélből kilencet már másnap kézbesítenek. A hivatalos adatok szerint április és június között a levelek 88,3 százaléka ért célba másnap, a kitűzött cél 92,5 százalék volt, de az ügyvezető igazgató szerint május óta napról napra javul a szolgáltatás minősége.(euro.hu)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.