A Soproni Ászok és a Matáv reklámfilmjei tetszettek leginkább a Reklámzabálók közönségének idén, a termékek hirdetései két-két díjat nyertek a versenyen - írja a Kreatív Online.
A Vodafone Reklámzabálók Éjszakája Turné 2004 utolsó állomásán, a november 25-i budapesti gálaesten ünnepélyes keretek között átadták az SMS és az online közönségszavazások díjait. A hat versenykategóriából kettő-kettőben az említett márkák nyerték el az első helyezést. A TBWA Budapest gondozásában készült Sörivók is elkezdhetik című Soproni Ászok film a legjobb reklámfilm címet nyerte el az online szavazáson. A legjobb szpotra a net mellett SMS-ben is szavazhatott a közönség, ezt a díjat a Grey Worldwide Vodafone Rock ''N'' Roll Max munkája szerezte meg.
Idén több díjat osztottak ki az éjszaka szervezői, így a legjobb reklámfilm mellett a közönség megválaszthatta a legjobb reklámhangot, a legjobb reklámzenét, a legjobb társadalmi célú reklámot és az év reklámarcát is. A legjobb TCR a Sylva Reklámügynökség Fogyatékos Gyermekekért Közalapítvány megbízásából készített Ugróiskola című szpotja lett, a legjobb filmzene elismerést a Lowe GGK gondozásában futott Matáv Ritmus díjcsomag kampány kapta. (Kreatív Online)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.