Kenyér, tej, repülőjegy - nem túlzás, a három tétel mostantól akár egy bevásárlócetlin is szerepelhet, mivel a Wizz Air diszkont légitársaság már a Tescóban is árul repülőjegyet - írja a Népszabadság. Egyelőre kísérletképpen csak három áruházban, de ha "rákapnak" a vevők a lehetőségre, akkor kiterjesztik az akciót. A fapados társaság első hallásra talán szokatlan lépése könnyen magyarázható: a potenciális utasok jelentős része Magyarországon sajnos nem használja az internetet. A hazai helyzetről sokat elárul, hogy a Wizz az összes eladás háromnegyedét bonyolítja az interneten, míg Nyugat-Európában 90-95 százalék fölötti a netes vásárlók aránya. A Wizz ugyanakkor telefonos ügyfélszolgálaton keresztül 10-13, a partner utazási irodákban 17-20 százalékát értékesíti a jegyeknek. A légitársaságnak egyébként még egy kompromisszumot kellett vállalnia az "analóg magyarok" kedvéért: a fapadosokra jellemző rugalmas árpolitika helyett egységáron kínálja a tescós jegyeket, melyek harminc nappal a vásárlás után használhatók fel legkorábban a Wizz menetrendjében szereplő összes célállomásra, Palma de Mallorca kivételével. (Népszabadság)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.