BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Coca-Cola letarolja Kínát

Az amerkai Coca-Cola kínai üzlete tavaly 22 százalékkal nőtt, miközben a vállalat a múlt évről világméretekben 6 százalékos bevételnövekedésről adott számot. Kínában a Coca-Cola a gyümölcslevekkel ért el jelentős üzleti növekedést, jóllehet az ásványvíztől a teán át a kávéig sok mindent forgalmaz, összesen 700 helyi egységén keresztül. A gyümölcslevek eladásában az amerikai vállalat helyi érdekeltsége 64 százalékos növekedést jelentett, és két vezető ilyen itala - kínai gyártmányok és márkák változatai - 15 százalékos piaci részesedést szerzett Kínában. A Coca-Cola 1979-ben jelent meg az ázsiai országban. A vállalat azóta összesen 1,2 milliárd dollárt ruházott be. 2008-ban, mikor a nyári olimpiai játékokat Pekingben tartják, átütő üzleti sikert remél Kínában, a játékok egyik fő szponzoraként. (MTI Eco)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.