Győrben január óta folyik az új Audi TT modell nullszériájának gyártása, a sorozatgyártás május első hetében indul. Az első generációs sportkocsit felváltó autó gyártásba állítását az elmúlt évben 14 millió eurós beruházás tette lehetővé, a közelmúltban pedig 136 ezer euróért fejlesztette a nemfémes alkatrészek elemzését végző labor felszereltségét a cég.
Az új TT termelését fokozatosan bővítik: eleinte csak napi néhány autó hagyja el a szerelőszalagot, de augusztus végére már napi 140 kocsit készít az egyenként 200 fős két műszak. Az Audi AG tervei szerint pedig 2007-től az Audi Hungaria három műszakban gyártja majd a sportautókat, de ehhez már létszámbővítésre lesz szükség.
Az Audi Hungaria Motor Kft. járműgyárában jelenleg kétszázan dolgoznak, s a második műszak beindításához szükséges munkaerőt a motorgyár állományából biztosítják. A társaság ugyanis több mint 250 millió eurós idei beruházási keretéből új motorgyártó berendezések telepítése mellett a termelékenység növelésére is komoly összegeket fordít. Az így felszabaduló munkaerő kerülhet a járműgyárba.
Az Audi AG 1993-ban jelent meg befektetőként Magyarországon, abban az évben 60 millió euróval indult. Azóta 2,8 milliárd eurót fektetett be az országban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.