Az olcsó autó ötlete nem új, ilyen volt a Renault R4, vagy a BMW Isetta, nem is beszélve a Trabantról és a VW Bogárról. A növekvő jólét és az igények, továbbá a biztonsági előírások azonban eltüntették ezeket az autókat. Annál nagyobb az igény a fejlődő országokban, ahol a Tata cég a saját „Népautójával” akar válaszolni a keresletre. A Dacia Logan, amely szintén nem drága kétszer annyiba kerül, mint a Tata People’s car, írja a Financial Times német változata.
Részletek még nem ismeretesek, de sajtóértesülések szerint nem lesz szervokormány, rádió és elektromos ablakemelő az autóban, nem beszélve légzsákról, vagy ABS-ről. A négyüléses 30 lóerős kocsi viszont állítólag kevesebb, mint 4 liter fogyaszt százon. Szeptembertől Indiában kezdik árusítani az olcsó kocsit, a tervek szerint 250 ezer darabot készítenek az első szériából, - kizárólag a fejlődő országok piacaira.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.