A Sony tulajdonában lévő Viacom, amely egyebek között a Paramount Pictures-t is ellenőrzi, valamint a Disney új kapcsolatokat építenek ki, hogy belépjenek az eddig meglehetősen zárt indiai filmgyártásba. A Financial Times online beszámolója alapján a 2006-ban több mint kétmilliárd dolláros forgalmat elérő Bollywood-i studiók évi növekedési üteme a PcW szerint 16 százalékos. A forgalom az előrejelzések szerint három év alatt a duplájára nőhet.
“A tény az, hogy Indiában az üzlet egyre inkább hasonlóvá válik ahhoz, ahogy a világ többi részén müködik” – nyilatkozta Michael Lynton, a Sony Pictures Entertainment elnök-vezérigazgatója. A Sony novemberben mutatta be az első hollywood-i produkcióban készült és nyolc millió dollárért forgatott indiai filmet, amit ugyan a kritika hűvös fogadtatásban részesített, azonban a mozi az első héten húsz millió dolláros bevételt hozott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.