BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Banki ügyintézők: mit nem mondanak el először?

Változatos a banki ügyintézők felkészültsége. Az esetek többségében az első találkozás alkalmával az ügyfél igényeinek a megismerésére koncentrálnak, a szerződésre, annak tartalmára nemigen hívják fel a figyelmet.

Nem pontatlanok, nem közölnek téves információkat, de bizonyos kérdésekben kevésbé jártasak, például a díjakról korántsem nyújtanak teljes körű információt. Egyebek között ilyen tapasztalatokat rögzít a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) felkérésére készült, a banki tájékoztatás minőségével foglalkozó tanulmány.

A cikk teljes terjedelemben itt olvasható

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.